S NAL to šlo podle předpokladu. přivandrovalci z TORNAD opustili NAL. Přešli povětšinou na stranu POC, ale i pro další to byl impuls pro změnu. Mnozí také přešli do BUSHIDA, či MESH. Nepatrná část lidí následovala mě do H. NAL ale stále zůstával silou se kterou se muselo počítat. Překvapivě největší odpůrci řádu, své vize prosadit na vyklizeném poli nehodlali - se slovy my nato nemáme... čas. Když jsem toto slyšel, upřímně jsem litoval všechny, co pod jejich schopným vedením zůstali... aneb NAL zůstane věrný myšlence největší: zůstaneme lamami na pořád. I když ta původní myšlenka byla samozřejmě myšlena v nadsázce. I tak budu vzpomínat na lidi které jsem tam poznal, jak naty co se rozhodli pokračovat dal semnou, společně semnou vyjádřit nesouhlas, tak i naty co zustali – Little_alanis, No offence, Trea a spousty dalších.
21.02.09 to je to datum kdy se začaly rodit dějiny LUCKY 13, kdy při skype debatě dva lidé z mého okolí vymysleli tento krásný název, Dark Phoenix a Buffalo Sabers vymysleli spoustu názvů pro svou vysněnou off aliance až konečně zvítězil název Dark Phoenixe LUCKA 13. Bylo třeba se rozhodnout kam budeme směřovat a co se stane naším cílem. Spousta mých dobrých přátel přešla do POC a vytvořili POC 3. Moje aliance i když názvem to není zcela zřejmé, vytvořila vlastně POC 4. POC jak s oblibou říkám je reinkarnací TORNADA z minulého věku. Multialiance založená na stejných principech podle jakých jsme vloni všichni hráli, na principech podle kterých hrát chceme. Proto jsem veřejně deklaroval, že budu s POC spolupracovat, pokud možno do konce. Byla to jediná aliance která si zasloužila můj skutečný obdiv, respekt. Už dávno byla pryč doba, kdy jsem jim nemohl přijít na jméno kvůli událostem, které uvalily velkou černou kaňku na konec minulého věku. Nebylo co řešit, v nové alianci jsem se už nemusel ohlížet přes rameno, jestli se moje kroky shodují s postojem spojenců. Dohoda o spolupráci byla na světě.
Další věc kterou jsem si chtěl ujasnit bylo moje okolí. ASoD jsem se domluvil na společných cílech. Do budoucna jsme společně chtěli utočit na hráče aliance Tria®. Velkou neznámou pro mě byl NAL. Budou nás chtít vymazat hned nebo až později. Ovšem pak jsem si vzpomněl kde se na mapě nacházíme, jejich pojetí hry a to mě uklidnilo. Nicméně unás vešlo v platnost neutočení na NAL, to bylo dané. Vůči NAL budeme neutrální. Hrdý NAL mě samozřejmě také nenapsal a já jim tu potřebu napsat taky neměl, bylo mě to šumák. Po úvodním hektickém dni, vyřizování a zařizovaní jsem se mohl zaměřit na chod aliance. Předem jsem deklaroval o jaké členy budu mít zájem. Jakým stylem budeme hrát.
Spolu s DARK PHOENIXem jsme ještě trochu poangličtili náš název, aby vyjadřoval že budeme mít snad i trochu toho štěstí, ovšem jinak je to ona Phoenixova LUCINKA. Na názvu nezáleží, ovšem hodně záleží na lidech v alianci a na předváděném stylu hry. Lucinka v parmových očích měla být aliancí top hráčů, ofenzivních, zkrátka bijců s velkými armádami jako měl on sám. Aliance měla být členem většího celku, který by se staral jen o její obranu. vize hezká, ovšem v mých očích ne neproveditelná, ovšem já si zakládám na jiných prioritách než jen na obřím útoku.LUCKY 13 se tak měla skládat z lidí, kteří jsou ochotni přistoupit na vedení jednoho muže - mé maličkosti. Z lidí kteří jsou schopni přizpůsobit vedení svých účtů mým požadavkům. Na začátku jsem deklaroval, že hlavní útočnou zbraní budou hromadné útoky. tedy měli by být schopni vyslat podle potřeby svoje jednotky třeba na konec světa. Jasně jsem napsal že do obyčejného života aliance nebudu zasahovat, ovšem budu vyhlašovat pravě hromadné útoky v očekávání že se ho zúčastní ne-li všichni tak minimálně všichni útočníci. Soustředění rozhodujících funkcí do jedné zavání kultem osobnosti, diktátorství. Ovšem my jsme chtěli vytvořit alianci která bude často utočit, a pro útoky je nejideálnější jeden přirozený vůdce, který má diky svým zkušenostem respekt. Ovšem diktátorství to není, lidé v alianci si to dobrovolně zvolili, aby z toho měli nějaký prospěch. To proč jsem se nehodlal jen řídit bláboly o útočné alianci je fakt, že z mého přesvědčení by měl být každý hráč i soběstačný v obraně. Jednotky od ostatních lidi v alianci by jen měli zvýrazňovat jeho převahu nad útočníkem. V tomto duchu vždy každý po přistoupení dostal za úkol dostat svoji obranu na maximum uživitelného množství ve vedlejších vesnicích. Dále bylo třeba aby všichni využili všechny svoje kulturní body a následně aby budovaly nonstop svoje OFF armády. Jak už jsem psal, heslem pro všechny v alianci jsou týmovost, komunikativnost, obrana na maximu, nonstop stavění OFF jednotek. S takovými předpoklady se dalo budovat něco trvalejšího. Nastal čas dozbrojení, čas na upgrade účtů do maximální bojové připravenosti. Věděl jsem že není dobré nic uspěchat a proto jsem tomu nějaký ten týden věnoval.